التخطي إلى المحتوى الرئيسي

ٍSimple Assistant

 


برنامج ادارة الصيدلية Simple Assistant
بيجى بقاعدة بيانات مقدمة من العملاق SAP 💪💪
علشان يقدم تجربة استخدام مستقرة للغاية -- وسريعة جدا
SAP SQL
تقدر من خلاله
تكود عدد لا نهائى من العملاء وتدير حسابتهم😍
كذلك الموردين 🤩.
تقرارير لكل ده😜😜
فواتير بيع مع خاصية الامان فى حالة انقطاع التيار الكهربائى
-- هترجع تكمل شغل من مكان ما انت كنت واقف
بيع نقدى واجل وفيزا وغيره🥳🥳
فاتورة البيع تتمتع بخاصية ال BlackBox 🤫
تقرارير بيع بشتى الطرق بالفاتورة وبفترة وبمستخدم
وبشيفت وغيره كمان
فواتير الشراء تتمتع ايضا بخاصية الحماية من فقد الداتا عند انقطاع التيار
تقدر تستعرض كل فواتير الشراء بالمورد او بالسيريال
تقدر تطبع باركود "لو حابب" -- لفواتير سابقة 😘
تقرير احترافى عن الصنف فيه كل شئ تحلم بيه من اول
اسم الصنف الى اعادة طباعة باركود "تجديد الباركود" -- 💪💪💪💪💪💪💪💪
صلاحيات مستخدمين "Role Based Access Control"
شفتات -- بتقارير تفصيلية عن كل حاجة مالية بتحصل اثناء الشفت
باك اب -- يدوى لقاعدة البيانات 😘
قاعدة بيانات وخاصية الKeep me safe واللى بتعمل باك اب الى .........
""🤫
دى مجرد رؤس اقلام للى بنقدمه فى Simple Assistant
Simple Assistant دير صيدليتك ببساطة

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

برنامج اطلس 10 لادارة الصيدلية الاصدار الاخيرة

بسم الله الرحمن الرحيم  الصلاة والسلام على سيدنا محمد عبده ورسوله بعد البحث عن برنامج لادارة الصيدلية وقع اختيار على برنامج اطلس 10 اصدارة 2011 برنامج اطلس للصيدليات وبالفع اشتريته وكانت المفاجات تتوالى. فالبرنامج لا يتمتع بالمرونة وينقصه الكثير من التطوير باستخدامه  وجدت الاتى وتسالت؟؟
  الدعم الفنى وخدمة ما بعد البيع   دعم فنى احترافى من فريق مدرب لحل اي مشكلة فى اقل وقت ممكن   الرد على اي استفسار بخصوص البرنامج وشرح اي شئ سواء عن طريق التلفون او عمل فديو مخصوص للتوضيح   نصائح تقنية لا نبخل بها على عملائنا   الدعم الفنى المجانى كما يجب ان يكون   Simple Assistant دير صيدليتك ببساطة

اعدادات الشبكة على ويندوز xp

بسم الله الرحمن الرحيم اصبح الان ويندوز اكس بى شئ من الماضى البعيد رغم ذلك لازال كثير من الناس يستخدموه هذا بسبب ثباته وقوته عندما اتذكر اول مرة قمت فيها بتثبيت هذا النظام كنت اجهل الكثير والكثير فى ذلك الوقت عن الكمبيوتر وعن النظام نفسه الان وبفضل من الله اصبحت الامور اسهل بكثير وذلك للتمرس والخبرة اليوم ساتحدث عن اول شئ اقوم به بعد تثبيت نسخة الويندوز ال xp الا وهى اعدادات الشبكة